środa, 20 lipca 2011

Sposób na cukinię ;)

Jestem osobą która bardzo lubi warzywa, nawet bardziej od owoców. Uwielbiam jeść surowe warzywka i  na każde inne sposoby. Przepadam za sokiem pomidorowym... Teraz dopadłam ogromniastą cukinię.  Zrobiłam z niej przepyszne kotleciki. Następnym razem będzie to leczo




W miseczce przygotowałam jajeczko, na talerzu jest bułka tarta, natomiast w pojemniczku znajduje się mieszkanka z mąki, słodkiej papryki i czosnku. Średnio grube plasterki obtaczam w każdym talerzyku po kolei i smarze na patelni. :) nic skomplikowanego...




3 komentarze:

  1. wyglądają pysznie! :)
    ja ciasto francuskie też znalazłam ostatnio w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm :) Też lubię tak przyżądzoną cukinie :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukinia to jeden z nielicznych warzyw, który nie ruszę za chiny :D

    OdpowiedzUsuń