piątek, 15 lipca 2011

TAG: Jak mieszkają moje kosmetyki.

Zostałam otagowana przez PureMorning z bloga http://pure-morning123.blogspot.com/ dziękuje Ci bardzo :*


Reguły:
1.Pokaż jak przechowujesz kosmetyki
2. Napisz kto ci przekazał TAG
3.Przekaz go kolejnym 10 blogerką
4.Poinformuj,osobę która cię otagowała o odpowiedzi na tag 
(np. napiszcie to w komentarzach pod tym postem)


Nie mam zbyt dużej ilości kosmetyków, a one nie mają u mnie zbyt dużego luksusu. :) Większość kosmetyków trzymam w pokoju, pozostałe w łazience.Jestem typem osoby która nie gromadzi wielkich zapasów a jeśli coś jest mi niepotrzebne szukam mu nowego właściciela lub idzie to do kosza po prostu.   








Tag przekazuje:

2 komentarze:

  1. Dziękuję za otagowanie mnie :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie :)
    informuję, że właśnie odpowiedziałam na tag ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń