środa, 12 października 2011

Rossmanowa promocja

Jak pewnie wie większość z was w Rossmanie do 13 trwają promocje, czyli jeszcze do jutra. :) Znalazłam tam kilka moich lubianych produktów oraz szamponiki których jeszcze nie próbowałam a czytałam o nich dużo dobrego. Szkoda było mi wydać pieniążki na tak maleńką butelkę aczkolwiek kiedy były na promocji skusiłam się aż na dwa warianty. Na razie czekam aż skończą mi się dwa szampony których aktualnie używam, wtedy zacznę ich. ;) Nie mogłam się powstrzymać i powąchałam je....



Jeszcze zakupiłam przy okazji dwie rzeczy które są dla mnie nowościami:


Jutro zaczynam swój drugi dzień kuracji z odżywką. Dam znać za jakiś czas co o niej myślę i jak zmieniła się kondycja moich paznokci. Mam plan nie kombinować i robić dokładnie tak jak jest napisane w ulotce. :)

Jeszcze mała informacja. Ruszyły w biedronce znowu tajemnice urody. Link do gazetki: http://gazetka.biedronka.pl/g22,tajemnice_urody.html
Jestem zachwycona ponieważ tak długo się namyślałam poprzednio na niektóre rzeczy, że kiedy już byłam zdecydowana je kupić niestety niektórych rzeczy już nie było. Ale wracają. :)

co polecacie?

1 komentarz: