środa, 13 kwietnia 2011

ZAKUPKI :):):)

Hej! Już nie pamiętam kiedy wcześniej chodziłam po sklepach, po prostu fundusze mi na to nie pozwalały. Wczoraj troszeczkę zaszalałam. :):):) Obskoczyłam wszystkie sklepy w galerii plus Rossmann'a. Kupiłam również łaszek na wesele które szykuje się w maju w mojej rodzinie. Więc w połowie następnego miesiąca będzie wyjściowy OOTD. Największym celem była oczywiście kiecka i buty do niej której teraz jeszcze nie pokaże oraz kosmetyki gdyż wyrzuciłam ostatnio pare buteleczek a niektóre są na wykończeniu.... Więszości rzeczy nie używałam jeszcze, ponieważ lubie testować i zmieniać zapachy. :)

  • Antybakteryjny żel do rąk ClenHands (po pierwszym użyciu moge powiedzieć że przyjemnie pachnie aloesikiem ale chodzi mi o jego funkcje, jak zrobi się cieplej to będzie na wyposażeniu mojej torebki, w plenerze będzie rewelacyjny)
  • Nawilżający balsam do skóry normalnej Eveline (na razie kończe balsam który mam, spróbowałam troszeczke i bardziej pachnie orchideą niż kokoskiem ale będzie ok, moja skórka nie jest wymagająca więc powinno być dobrze)
  • Odżywka bambusowa dla włosów cienkich i delikatnych ma poprawić objętość i elastyczność włoska bez obciążania... ( no nie wiem, użyje to zobacze :)
  • kólka Garnier mineral (czy chroni to nie wiem ale na pewno ładnie pachnie tak cytruskowo, bardzo przyjemnie...)
  • szczota do masażu ( poużywam tego i jak już będę coś mogła na jej temat powiedzieć planuje małą recenzje)
  • Kokosowy żel do mycia
  • CARMEX (dlaczego słoiczek? jest bardziej ekonomicznie)
  • Szampon i odżywka wzmacniająca do cienkich i delikatnych włosów ( te produkty zostały dobrze zareklamowane przez dziewczyny na YT i miały dość pozytywne opinie i też chce je spróbować)

I jeszcze ciuszki.... Letnie lekkie i przewiewne bluzeczki...





W tym miesiący nie koniec z zakupami. Szukam jeszcze bucików takich na codzień, płaskie do pomykania... :) Jak wam się podobają moje zdobycze??? Używałyście tych kosmetyków??? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz